page_banner

nutizie

ns31478067-ganzhou_municipal_people_s_congress_research_group_to_visit_the_united_states_medical_inspection

U 9 ​​di settembre di u 2020, i dirigenti di u gruppu di ricerca di u Cungressu Populare Municipale di Ganzhou sò venuti à visità è ispezionà a sucietà. I capi di a cumpagnia anu fattu una introduzione dettagliata à i capi di a cità, è anu guidatu i capi di a delegazione per andà in fondu à l'area di l'uffiziu, campione di mostra, attellu di produzzione di purificazione, laburatoriu, magazzinu pruduttu finitu, ecc. gestione di u persunale, pruduzzione standardizata, qualità di i prudutti è flussu di travagliu.

In l'area di l'uffiziu, i capi di u gruppu di ricerca capiscenu u prucessu di sviluppu di a cumpagnia, i vari sistemi di gestione è a pianificazione futura è a direzzione strategica, è danu suggerimenti preziosi è opinioni à questu fine. Speremu chì u trattamentu medicu americanu pò fà un bonu travagliu in u futuru è creà "salute futura". Aderiscenu à e caratteristiche internaziunali, prufessiunali di u sviluppu. Dopu, sottu a direzzione di Chen, hè ghjuntu in a nostra classa 100.000 attellu di purificazione senza polvere per ispezione. Chen hà spiegatu tuttu u prucessu produttivu è u prucessu produttivu à i dirigenti di u gruppu di ricerca, è hà datu una grande appruvazione à u prucessu produttivu è a qualità di u pruduttu. I capi spaziosi è di gruppu di ricerca pensanu. Sottu a direzzione di u direttore di produzzione, avemu continuatu à visità u magazinu di materie prime, l'attellu di imballaggio, l'attellu di sterilizazione è l'attellu analiticu, i dirigenti anu vistu ciò chì u prucessu è l'ispezione rigorosa di i prudutti.

Dopu avè visitatu l'attellu, i capi di u gruppu di ricerca anu affirmatu è rassicuratu i prudutti medichi americani. Ganzhou Beauty Quotient Medical Technology Co., Ltd. hè una industria chjave di supportu è sustegnu in Ganzhou City, ma dinò una unità designata per l'acquistu di prudutti di dispositivi medici in a nostra cità. I dirigenti di u gruppu di ricerca speranu chì l'omu d'affari americani sviluppinu cun vigore innuvazione indipendente, aumentanu l'investimenti in R & S, migliurinu a so capacità d'innuvazione indipendente, è prestinu attenzione à a creazione, a prutezzione è l'applicazione di diritti di pruprietà intellettuale indipendenti. Prima di a fine di l'ispezione, i dirigenti anu scambiatu opinioni cù u Generale Chen di l'omi d'affari americani, è anu speratu chì l'omi d'affari americani continuanu à arricchisce a forza cumpleta di l'imprese, à ghjucà à i so vantaghji, à arricchisce a so pusizione in l'industria, à prumove u sviluppu ecunomicu regiunale è esse capace di fà migliori successi in l'industria medica.


Tempu di posta: Apr-01-2021